Probleme cu RTX 3080

Tot mai multi clienti care deja si-au primit placile grafice, experimenteaza tot felul de erori in special in gaming. Mai precis, crush cand boost clock-ul atinge sau depaseste frecventa de 2000Mhz, in special la modelele custom : Zotac GeForce RTX 3080 Trinity, EVGA’s RTX 3080 XC, and the MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X OC.

Un posibil motiv ar fi un OC prea agresiv setat ca base clock si o testare insuficienta de catre producatorii respectivi. SPER insa ca e doar o problema de soft si cei care si-au comandat modelele respective sa nu fie nevoiti sa le trimita la schimb, lucru care va ingreuna si mai mult productia distributia.

Producatorii spun ca sunt in curs de investigare a problemelor semnalate si ca vor veni cu update-uri pe masura ce vor descoperi lucruri noi.

Interesant e ca modelul de la ASUS, (RTX3080 – TUF Gaming) NU se afla pe lista respectiva, un alt semn ca decizia de a ma ”suci” in ultima noapte pentru ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3090 OC a fost una inspirata, bazata pe experienta anterioara, stiind ca au produsele care reprezinta VARFUL tehnologiilor respective. Desigur, pretul este unul premium… insa asa cum spune englezul : ”this is the difference between men and boys” 😀 As sublinia aici si marketingul de exceptie cu acel email venit undeva aproape de miezul noptii, dinainte de ziua lansarii, garantand ca orderul ”va trece”, prezentand in acelasi timp ce ei garanteaza a fi produsull de top al acestei serii cand e pus fata in fata cu toate variantele producatorilor rivali.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.